Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Dec 2023 22:59:04 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/25627 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee// 
Aru tänav// Jaama tänav// Karja tänav L1// Kase tn 1// 8// Kase tänav// 
Kaupluse tänav// Pärna tänav L1// L2// Rohu tänav L1// L2// Saare tänav// 
Sauna tänav// L1// Spordiväljaku tn 7// Sputniku tänav L1// L2// L3// 
Tööstuse tänav// Viljandi maantee L1// L2// L3// L4// Viljandi mnt 9 (LELLE 
PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Täpsustav info , olete projekti kooskõlastanud 
15.11.2023 nr 7.1-2/23/16562-3 Rapla maakond Kehtna vald Lelle passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu projekti kooskõlastamine Palume ka 
kooskõlastus lisada ehitisregistris ehitusteatise menetluses

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26822717>  (menetlus nr: 
401010), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister